O soi rivât a la sere di Nadâl strac e cu la panze plene dopo vê mangjât dut il dî come che si fâs a ogni Nadâl. Par dute la zornade mi à sbisiât tal cjâf la cjançon Innocent when you dream di Tom Waits. Al è sucedût che îr sere, tal ultin moment di pâs di chescj diis, jo e la me femine o vin tornât a viodi, dopo tancj agns, il film Smoke. Si visavin che ae fin dal cine e jere une biele storie di Nadâl ma no si visavin di trop biele che e jere.



La conte e je in realtât la Auggie Wren's Christmas Story di Paul Auster. Graziis a internet o met il video dal finâl, cussì, magari, ancje a voaltris ûs sbisiarà un pôc Tom Waits parcè che o sin ducj inocents cuant che si sumiin.

Bon Nadâl.

Sante Lussie e je rivade e e à lassât i regâi pai fruts.

A Sante Lussie no si domandin robis, e puarte je ce che a voie (no je mighe Babbo Natale!). E puarte cjocolatins, caramelis, bagigis, mandarins e alc che al à di jessi util. Chest àn e à puartât matitis e colôrs, une vore biei...

Come che si viôt te foto e à bevût il lat e mangjât i biscots. Ancje de carote nol è restât cuissà ce. Viodin se o rivais a induvinâ cui che al è il mussut che al à scugnût roseâle?

Usgnot e rive Sante Lussie. La me femine e gjolt come une mate a preparâ chestis robis cui fruts e alore, dopo vê ben ben traficât, a àn prontât il bon acet pe Sante.

Inte foto si viôt la carote pal mussut e il lat e i biscots pe Lussie.

Naturalmentri la puarte e reste nome sierade dongje par lassâle jentrâ e i fruts a son lâts a durmî ducj emozionâts.

Doman us contarai ce che e varâ puartât...

Si fasaraie une centrâl nucleâr a Monfalcon? Al è un toc che si sint cjacarâ di cheste idee e vuê e je vignude fûr une liste (subite smentide di bande dal Enel), dai puescj dulà che si pense di podê fa su lis centrâls nucleârs talianis. Fra chescj al è ancje Monfalcon.

Si sa che la int di chês bandis ca e à di fa il zûc di scuadre e sta cidine. Po dopo in cualchi lûc lis centrâls e saran ancje di fa. E cheste e à di jessi par nô une sielte prioritarie, une oportunitât strategjiche par il ben di ducj e bla bla bla al cjacare il mus.

Ma viodût che si fevele propit di Monfalcon e pensant a cemût che a stan lant i procès par i disgraciâts velenâts dal amiant a mi la robe mi puce.
Cuissà parcè ma mi ven iniment chel capolavôr di inzegnerie che e jere che biele dighe che a vevin fate sul Vaiont...

Isal pussibile che cuant che si fasin chês robis a chi in Italie, viodint cemût che e ven tratade la int, plui che oparis par l'interès de comunitât a someedin simpri des oparis coloniâls?