E sarà dute imagjinazion ma a son tantis lis Americhis che a vegnin iniment. E je la Americhe dai Madoff, de finance cence cûr, des speculazions, des trufis, la Americhe dai Cheney e dai Bush, des torturis a fin di ben e des vueris atôr pal mont.

Ma dongje cheste e je une Americhe dal sudôr, di chei che a pierdin il lavôr par vie des speculazions, di chei che inte vuere a van a murî, di chei che a lavorin, che a fasin su lis robis. Une Americhe de democrazie vere, une Americhe dai dirits, dai siums, e vignarès di disi une Americhe de int.

O sai benissim che e je dute imagjinazion, e che la realtât no je propite cussì, ma îr di sere la seconde Americhe imagjinarie si è materializade tal conciert di Springsteen.

Al à ancje fevelât alc par furlan, si è presentât incitant par trê voltis "mandi Udin".
Plui indenant al à dite "o soi content di jessi chi chesta sera" e ae fin al à saludât, pronunciant a disi il vêr ae francese, "adiu Udin".

Musiche fuarte, potence e sudôr par scuasit trê oris. Il Boss nol è un che al si sparagne, someave rock di altris timps, rock par manovâi.

Dut une vore biel.

7 coments:

  1. Anonimo ha detto...

    BRUCE IL FURLANIST ae notizie di ue che ancje alivel politic a si spellin ducj lis mans pe fras di bruce di saluda in furlan e di di cemut stizo in marelenghe ue sul gazettin dordolo de leghe al domanda adiritture la cittdinance furlanne al BOSS  

  2. Anonimo ha detto...

    BON IL GAZZETTIN AL BAT IL CARONIERO VENETO PER DUE PAGINE A UNO  

  3. Unknown ha detto...

    Ce simpatic chel Bruce, nancje il pape al à savût dî tant:-)  

  4. Anonimo ha detto...

    il bon bruce al faz vendi copias extra al fessajoc venit ue a si scuvierc che il furlan ala imparat da una fisioterapista di san giorg di nuar che si ca a collions ma il millior ale che bruce a i a domandat di inpara alc de niestre lenghe mica come il supermillardario amic di dipetro BEPPEGRILLO CAI FAZ SCHIFFO LA MARELENGHE E DUT CE CA NO E IN TALIAN O INGLES  

  5. Anonimo ha detto...

    bruce ale plui furlan di TONDO CE VINO FAT PA VE UN ANTIMARELNGHE COME LUI SPERIN CHE CHRIS ROMANIN I DIZ CA LA STUFAT DI DI CCHE CHEI DA SAFILO A SON PLUI INPORTANTS DE MARELENGHE A LE CENCE ARGOMENTS  

  6. Anonimo ha detto...

    AHAHAH MA VEISO LET IL TOC SU TONDO DEL CORIERRE DELLLA SERA DI UE  

  7. Anonimo ha detto...

    iodin se cumo i rivin afa tabaia furlan ancje al cjantant dei coldplay a sares simpatic