Cuant che o voi in machine o scolti simpri la radio. A dî il vêr no ai un canâl preferît, des voltis mi plâs sintî musiche, (ma il probleme al è che la musiche pe radio e je dute compagne), des voltis mi plâs sintî tabaiâ.

Il miercus o scomenci vore plui tart e lant su o sint di solit "scartòs", la rassegne stampe di onde furlane che in chest periodi e finìs cuntune serie di santuts radiofonics dai diviers candidâts.

Di solit, a pene che tacavin, o ziravi canâl ma di cualchi miercus in ca o ai cjapât la usance di scoltâju.

In prin a jerin scuasit ducj par talian e tancj cuntun marcât acent di altris regjons. Mi soi simpri domandât cuâl scoltadôr di onde furlane (ma ancje di une altre radio) a pensavin di rivâ a cunvinci cui messaçs fats in che maniere, probabilmentri no jerin santuts pensâts pe onde furlane e tancj di lôr no jerin nancje pensâts pal Friûl.

Vuê i santuts a jerin ducj par furlan!

Bon, se di une bande si pues stâ contents che la lenghe e vignedi doprade dai candidâts di (cuasi) ducj i partîts di che altre mi ven di pensâ che, tratant di cjapâ un vôt in plui, a son bogns di fâ e di disi cualsisei robe in cualsisei lenghe!

Il salt dal crot. O dîs ancje che il candidât cjargnel al podeve almancul fâ finte di disi alc par furlan ancje se i fâs mal di panze. Bolpon o farc? Viodarìn.

2 coments:

  1. Venusia ha detto...

    La domande che tu âs fate a la fin dal precedent post e je emblematiche: la mê pore e je propite che cun chestis elezions o riscjin masse =(  

  2. Unknown ha detto...

    Cumó ch'al é finît si scuignarà fâ cun ce ch'a si à.