Îr si è insediât il gnûf consei regjonâl cul zurament dai conseîrs. Il zurament al va fat par talian, chei che a àn voie a puedin zontâ ancje la declarazion fate intune altre des lenghis ricognossudis inte nestre regjon, ven a stâi par furlan, par sloven o par todesc.

Stant che i simbui a son impuartants e che i politics a stan une vore atents che si feveledi ben di lôr o met l'elenc di chei che a àn doprât ancje lis nestris lenghis minoritariis:
a àn zurât par furlan Ugo De Mattia, Maurizio Franz, Enore Picco e Claudio Violino de Leghe, Roberto Molinaro dal Udc, Giorgio Baiutti, Franco Brussa, Franco Iacop, Anna Maria Menosso e Paolo Menis dal Pd, Giorgio Brandolin dal Pd al à zurât par furlan e par sloven, Igor Gabrovec de Slovenska Skupnost e Igor Kocijančič de Çampe Arc di San Marc, a àn zurât par sloven.

In dut in 13 su 58 conseîrs, cuntune rapresentance trasversâl dai diviers schiriaments ancje se al è di marcâ che nol à doprât il furlan nissun dal Pdl.

Par me almancul il president de regjon al podarès fâ il zurament doprant dutis e cuatri lis lenghis regionâls. Se mai al vignarà chel dì vignît a cirimi, o paiarai di bevi a ducj.

3 coments:

  1. Unknown ha detto...

    Al varès di sei obligatori come ch'al é achi. Un ch'al ûl representâ ducj i furlans a nol puès pretindi di fâlu dome in tune lenghe.  

  2. Scovacis ha detto...

    Ben dite. Purtrop mi sa che no rivarìn a scuediti nuie in curt... ;-)  

  3. Unknown ha detto...

    Ma pero, ce zurament fasino?
    Prime di dut: Fedeltât ae republiche e dopo ae regjon.
    S'al fos il contrari al sarès miôr:-)