Il mestri unic.

La robe plui sureâl dai politics che a vegnin a propagandâ la bontât dal mestri unic, che a son daûr a tornâ a meti in vore, a son i ricuarts dai lôr di mestris, ducj bogns e brâfs!

Parfin a la ministre, (che no je che vedi 70 agns), i à telefonât in direte televisive la sô di mestre. A someave di lei une pagjine di libri dal '800, cun tante di che mêl che ancje al De Amicis i sarès vignût il diabete!

Dut câs il mestri unic plui famôs nassût intal stivâl lu vin vût nô a Tumieç (se no mi confont te frazion di Cjanive), fra il 1906 e il 1907.

A chei timps al jere facil che i mestris a vignissin di lontan par insegnânus ben il talian. Il non di chel mestri famôs al jere Benito Mussolini.

I jere tocjade une seconde elementâr cuntune cuarantine di canais e, se si vâ a viodi i documents de epoche, nol è che al vedi fat propite une grande figure.

Intal stes periodi Hitler al jeri a Viene che al cirive, cence rivâ, di jentrâ inte Academie des Bielis Arts.

I doi amigos a saran dai bogns mestris par masse int di li a cualchi an.

Mestris unics naturalmentri.

3 coments:

  1. Anonimo ha detto...

    , crot, o jeri propite preocupade: no tu scrivevis plui! E i toi post mi plasin!  

  2. il crot ha detto...

    Cualchi volte o varès voie di scrivi ma no ai timop altris voltis o ai timp ma no voie...

    E ogni tant o polsi ;-)

    Dutcâs grazis di vignî a leimi!  

  3. Anonimo ha detto...

    Chest al jere un post un tic fuartut ma tu âs reson, cualchi dun al po dismenteâ. Jo no tornarès al mestri unic. Dal Mussolini si cjacarave ca (http://www.repubblica.it/2006/08/sezioni/persone/mussolini-cattivo-maestro/mussolini-cattivo-maestro/mussolini-cattivo-maestro.html).
    Dut câs se tu cjatis la voie di scrivi jo ti lei ben vulintîr.