Il gnognoblog di Dree mi è stât une vore util cheste setemane che o ai vût il frut pi grant a cjase cu la influence. (il piçul, cjan dal ostie, al ten invezit dûr... sperin che al duredi...).

Come che o vevi za contât il fi al è un fan di Momo, Martin e compagnie, par chest ogni dî al è lât a viodisi lis novitâts dal gnognosît par cirî se a jeri dai gnûfs gnognogaget di colorâ.

Usgnot mi à ancje dite che a pene che al ven fûr i ai di comprâi il gnognolibri!!

Gnognoneologjisim di zontâ al Pirona?

3 coments:

  1. el lobo ha detto...

    Graciis crot!!!

    Cerchero di fare il possibile con il calendari, forse aggiungo un lôf nel posto del crot.. hehe!

    Ma molte grazie davvero! Io ho 2 blogs tu mi hai scritto a quello del paisano ma quello del Circul ALEF Rosario è www.alefrosario.blogspot.com
    Se non hai problema vorrei mettere lì un link al tuo blog

    Mandi!!!

    Il lôf/ El lobo  

  2. il crot ha detto...

    Alore o spieti di viodi il lôf al puest dal crot!

    Mandi  

  3. Anonimo ha detto...

    Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!